راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

 اینگونه ویروس
می سازند و پنهانی
به جان مردم می اندازند!

ولادیمیر پروخواتیلیف
بنیاد فرهنگ استراتژیک
ترجمه - کیوان خسروی

 

بحث در مورد منشاء ویروس کرونای کوید 19 را می توان پایان داد. این ویروس مصنوعاً توسط یک گروه بین المللی از دانشمندان در خاک آمریکا در سال 2015 ساخته شد. دوازده ویروس شناس آمریکایی، دو متخصص چینی از انستیتوی ویروس شناسی «ووهان» و یک دانشمند سوئیسی از انستیتوی زیست پزشکی شهر زوریخ جزو این گروه بودند. رهبری این گروه را « Vineet D. Menachery» دانشیار (معاون پروفسور) شماری از دانشگاه های آمریکا بعهده گرفته بود، که محل اصلی کار آن آزمایشگاه ملی «گالوستون» در دانشگاه تگزاس است. در تاریخ نهم نوامبر سال 2015 در معتبرترین مجله پزشکی بنام « Nature Medeci » مقاله سارس – یک شاخه از ویروس‌های کورونای چرخنده [موجود در بدن] خفاش‌ها شبیه به ویروس سارس که امکان بروز بیماری حاد در انسان را ایجاد می‌کند، منتشر شد. نخستین کس از سلسله نویسندگان این مقاله «Vineet D. Menachery» است.
این آن چیزی است که در این نشریه علمی گفته می شود: «ما ضمن استفاده از سیستم ژنتیک معکوس SARS-CoV2، ویروس کایمرا را، که باعث شیوع کرونا ویروس خفاش SHC014 که برای اسکلت و بدنه موش SARS-CoV بازآفرینی شد» پژوهش و ایجاد کردیم. برای اطلاع اعلام می داریم که روش ژنتیک معکوس عبارت از دستکاری ژن های فردی و جداگانه است. در حقیقت این روش آزمایش و خطا است. ویروس کایمرا ویروس ترکیبی است که از طریق ترکیب قطعات اسید نوکلئیک از دو یا چند ویروس متفاوت ایجاده شده است. ترکیب دو ویروس بیماری‌زا مرگ و میر ویروس جدید را بشدت افزایش می‌دهد.
در ادامه مطالعات گروه «Vineet D. Menachery» آمده است: «نتایج نشان می دهند که ویروس های گروه 2b... بطور مؤثرمی توانند در یاخته های اولیه واصلی دستگاه تنفسی انسان تکثیر شوند و بصورت محلول هایی در آزمایشگاه (لوله‌های‌آزمایش) و معادل شاخه اپیدمی «SARS-CoV» بدست می آیند. علاوه بر این آزمایشات داخل بدن (در شرایط طبیعی) تکثیر ویروس کایمرا را در ریه موشها با پاتوژنز (بیماری زایی) مشخص نشان می دهند. ارزیابی روش های ساده تراپی های مصونیت و پیشگیری بر اساس سندرم تنفسی حاد (سارس) اثر بخشی کمی را نشان داه است؛ رویکردهایی مانند آنتی بادی مونوکلونال و واکسن ها نتوانستند از عفونت « CoV» با استفاده از آلبومین های جدید با زائده هایی از پروتئین های غشایی را بی اثر و محافظت کنند».
بر اساس این نتایج تیمی از دانشمندان به سرپرستی "Vineet D. Menachery" «ویروس کامل نوترکیب عفونی SHC014» را با «اطمینان به تکثیر ویروس هم در محیط آزمایشگاهی (درون کشتگاهی) و هم در داخل بدن جانداران بازتولید کردند». نویسندگان این نشریه علمی توضیح دادند که آنها ویروس بسیار خطرناکی را ساخته اند و اعلام کردند که « پیدایش "SARS-CoV" به منزله دوران جدیدی در انتقال بین گونه های بیماری های شدید تنفسی با جهانی شدن آن که منجر به شیوع سریع ویروس در سرتاسر جهان و با پیامدهای اقتصادی عظیم تجلی یافت. نشریه مذکور دلیل قانع کننده ای است که ویروس کرونای کایمرا «SARS-CoV» بطور مصنوعی در آمریکا تحت هدایت ویروس شناس مشهور آمریکایی از آزمایشگاه «گالستون» ساخته شده است. تحقیقات این آزمایشگاه آنطور که کارشناس ایتالیایی «بیتریس کاوالی» می نویسد،« توسط پنتاگون، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا، آژانس فدرال و بخودی خود روشن است که توسط صنعت بیودارویی تامین مالی می شوند». پروفسور «فرانسیس بویل» از دانشگاه «ایلینویز» در «شمپین»(آمریکا) در اکتبر سال 2015 در مصاحبه با پرتال خبری نیوزلند Scoop Nedia گفت که "آزمایشگاه ملی «گالوستون» در تگزاس آزمایشگاهی تحقیقاتی با امنیت بسیار بالا است که مشغول جستجوی عوامل بالقوه واحتمالی جنگهای بیولوژیکی در طبیعت وحش دیگر بخش های جهان است تا آنها را به سلاح بیولوژیکی تبدیل کند».«فرانسیس بویل»، بدون اینکه بداند پس از یک ماه در مجله علمی درباره ساخت سلاح های بیولوژیکی حتی خطر ناکتر در آمریکا در میان گذاشته خواهد شد، تاکید کرد:«آنها می گویند که کار آنها با ابولا به واکسن مربوط است، اما این تکنولوژی را می توان برای تسلیحات استفاده کرد. «گالوستون» برای آئروسل کردن (انتقال از طریق هوا. مترجم) ابولا کار می کند، آنطور که «فورت دیتریک» روی آئروسل سیاه زخم کار کرد. آئروسل عامل جنگ های بیولوژیکی همیشه کمکی برای تهیه سلاح هایی است که از طریق هوا به افرادی که آنرا استنشاق می کنند منتقل شده است. «گالوستون» مانند فورت دیتریک باید بسته شود، اینها شرکت های جنایی هستند».«دویچه وله» می نویسد: از جمله نویسندگان مقاله در Nature Medecine – پروفسور چینی، ویروس شناس، محقق موسسه ووهان خانم «شی ژنگلی» است. بویژه او شناسایی کرد که بیماران مبتلا در «ووهان» به ویروس کرونای 2019 کووید آلوده شده اند. و همانا همکاران او«توالی یابی [درعلم ژنتیک و بیو شیمی به معنی تشخیص ساختار داخلی یک بیمار، نظیر ترتیب نوکلئوتیدهای سازنده «دی ان ای» است. مترجم] سریع ژنوم (همه ماده ژنتیکی یک فرد است. مترجم) ویروس جدید کرونا را انجام دادند و نتایج بدست آمده را با جامعه جهانی در میان گذاشتند که بما امکان می داد بسرعت واکسن ها را جستجو و آزمایش های آنتی بادی(پادتن) را انجام دهیم».
در هفته های اخیر پروفسور«شی ژنگلی» «در شبکه های اجتماعی هم در آسیا و هم در سایر مناطق جهان هدف آزار و دشنام قرار گرفت. او را به نشت و درز کردن ویروس کرونا به بیرون از آزمایشگاه متهم می کنند». «شی ژنگلی» این اتهام را رد می کند. وی می گوید:« به زندگی سوگند می خورم ویروس هیچ ارتباطی به آزمایشگاه ندارد».«پیترداسزاک» رئیس سازمان آمریکایی « EcoHealth Alliance که دست اندر کار مسائل انتفال بیماری های عفونی از حیوانات به انسان است از ویروس شناس چینی دفاع کرد. در مصاحبه ایستگاه رادیویی « National Public Radio»«داسزاک» ادعای مبنی بر اینکه ویروس از آزمایشگاه چین بیرون آمده است کاملا مزخرف خواند. «داسزاک» با «شی ژنگلی» شهادت میدهد که در آزمایشگاه «ووهان» هیچ نمونه ای از ویروس«SARS-CoV-2» نگهداری نمی شده است. با این حال اگر در آزمایشگاه «ووهان» ویروس کرونای «SARS-CoV-2,»، دیرتر به کووید 19 تغییر نام داد، وجود نداشت. در این صورت این ویروس در یکی از آزمایشگاه های آمریکایی قطعا وجود داشته و به احتمال زیاد این آزمایشگاه، آزمایشگاه «گالوستون» در دانشگاه تگزاس است. روایتی که ویروس کرونا از آزمایشگاه آمریکایی توسط دانشمندان چینی به سرقت رفته بود بی پایه و بی اساس است. آزمایشگاه «گالوستون» شدیدا توسط «فورت ناکس»[ یک پایگاه ارتش آمریکا در جنوب لوییویل و شمال الیزابت تاون در ایالت «کنتاکی» است.مترجم] محافظت می شود. داستان «کووید 19» بخشی از کارزار جهانی است که شخصیت و رهبر ارکستر اصلی آن «بیل گیتس» است. انکار دخالت در سازمان بهداشت جهانی که بودجه آن عمدتا ازسوی «گیتس» تامین می شود، دشوار است. مشاور پیشین ترامپ «راجر استون» به دلیل شهادت دروغین در مشارکت خود در توظئه تایید نشده ستاد انتخاباتی ترامپ با کرملین که 40 ماه در زندان بسر می برد، اخیرا از پشت میله های زندان مصاحبه رادیویی با« The Joe Piscopo Show» کرده است که در آن اظهار داشت که «بیل گیتس» احتمالا ویروس کرونا را برای میکروچیپ کردن انسانها ساخته است. «استون» ضمن صحبت از ویروس کشنده، گفت:« آیا اینکه «بیل گیتس» نقشی را در ایجاد و شیوع ویروس داشته، موضوعی است برای بحثهای داغ. من دوستان محافظه کاری دارم که می گویند این مضحک است و دیگرانی که کاملا به این اطمینان دارند. اما این همان چیزی است که من دقیقا و با اطمینان می دانم. او و گلوبالیسته(هواداران جهانی سازی) قطعا از آن برای واکسیناسیون اجباری و کاشت میکروچیپ ها در انسانها استفاده می کنند تا آن کسانی را که تست و آزمایش شده اند، نشانه گذاری کنند. فقط با گذشتن از روی نعش من. واکسیناسیون اجباری؟ به هیچ وجه!».
چنانچه هنوز هم ممکن است به بی مهری «راجر استون» نسبت به هواداران جهانی شدن بد گمان باشید که او را بخاطر حمایت از ترامپ به زندان انداختن، در این صورت نگاهی می اندازیم به نشریه کاملا آبرومند «پولیتیکو» که در ماه مه سال 2017 مقاله «آشنا شوید: "بیل گیتس"، قدرتمندترین پزشک جهان» را منتشر کرد. در این مقاله آمده است که بنیاد خیریه «بیل و ملیندا گیتس» که سومین سرپرست آن «وارون بافت» است، به لطف کمکهای سخاوتمندانه خود در عمل کنترل سازمان جهانی بهداشت را بدست گرفته است. نویسندگان مقاله، روزنامه نگاران اروپایی «پولیتیکو»، «ناتالی یو» و «کارمن پون» نوشتند که:« طی یک دهه گذشته ثروتمند ترین مرد جهان به دومین اهدا کننده بزرگ کمک به سازمان جهانی بهداشت، پس از آمریکا و جلوتر از انگلستان تبدیل شده است. چنین سخاوتمندی تاثیر گزافی بر دستور کار او گذاشته است- تاثیری که می تواند افزایش یابد، زیرا آمریکا و انگلیس تهدید به کاهش بودجه این سازمان، اگر استفاده بهینه ای از بودجه نکند، می کنند». سی سازمان مردم نهاد و غیر دولتی بهداشت نامه ای سرگشاده به کمیته اجرایی سازمان جهانی بهداشت با اعتراض «علیه تبدیل شدن «بنیاد گیتس» به شریک رسمی این سازمان نوشتند، زیرا در آمد آن ناشی از سرمایه گذاری در شرکتهایی مانند کوکاکولا است که با اهداف بهداشت جهانی مغایرت دارند». در آوریل سال 2018 پرتال مستقل «Mysterious Times» نوشت که واکسن های «گیتس»، ابزاری برای کاهش جمعیت جهان است. واکسیناسیون دسته جمعی هزاران کودک را در قاره های مختلف معلول و از بین می برند و این امر به ناباروری زنان منجر می شوند. نویسنده نوشته«Mysterious Times»به نقل از «گیتس» می گوید:« با سالم سازی مردم ما می توانیم شمار جمعیت جهان را کاهش دهیم».
گمانه زنی ها و تصورات «راجر استون» بی اساس نیستند. در وب سایت رسمی بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» اطلاعاتی درباره همکاری با موسسه بریتانیایی« The Pirbright Institut » وجود دارد که ویروس های حیوانات اهلی را مورد مطالعه قرار می دهند. در سال 2018 این موسسه امتیاز مختص به آن در مورد "سویه" ویروس کرونای تضعیف شده از تاج مرغ را دریافت کرد [سویه در زیست شناسی به یاخته هایی که در کشت خالص از یک یاخته بدست آمده است را می گویند. مترجم]. پرتال مستقل«Human Are Free» می نویسد که این «تنها یک موردی است که به ویروس تسلیحاتی تبدیل و برای فروش هر چه بیشتر واکسن بی فایده طراحی شده و همزمان هزاران نفر و شاید هم میلیونها انسان را بکشد». یک بررسی دقیق از فهرست امتیازها نشان می دهد که به انستیتوی «پیریرایت» شماری امتیاز ثبت شده برای ویروسها، از جمله امتیاز ویروس تب خوکی آفریقایی تعلق دارد که بعنوان «واکسن» ذکر شده است. نویسندگان این نشریه گمان می کنند-« نحوه شکل گیری تمامی این اوضاع با ویروس کرونا این تصور را بوجود می آورد که به یکباره توسط گیتس بعنوان «راه حلی» برای مسائل احتمالی «ازدیاد جمعیت» مطرح شد. نویسندگان این نشریه تصور می کنند، آیا میتوان این کار را بهتر از تولید ویروس کرونای ثبت شده در مجموع انجام داد تا دیرتر واکسن ثبت شده آن را هم وارد کرد؟».
احتمالا برای رئیس جمهور آمریکا آشنا شدن با مقاله موجود در نشریه « NatureMedecine» مفید می بود، بویژه با این جمله که در آن گفته می شود« پیدایش «SARS-CoV » دوران جدیدی را در انتقال بین گونه های مختلف از بیماری های حاد تنفسی با جهانی شدی نشان داد که منجر به گسترش سریع این ویروس در سرتاسر جهان و پیامدهای عظیم اقتصادی شد». این سخنان چهار سال پیش نوشته شده بودند. اکنون آنها جامه عمل می پوشند. اگر چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا نتواند گسترش این اپیدمی در آمریکا را مهار کند، به احتمال زیاد وی برای دوره دوم رئیس جمهور نخواهد بود. ترامپ زمان زیادی ندارد!
https://www.fondsk.ru/news/2020/04/22/koronavirus-byl-sozdan-na-territorii-ssha-50689.html
تلگرام راه توده:
https://telegram.me/rahetudeh






 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 739 -  اول خرداد 1399

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت