راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

فرقه های نئونازی

و شیطان پرست

در ارتش آمریکا

لئونید ساوین

بنیاد فرهنگ استراتژیک

ترجمه- کیوان خسروی

 

 

در اواخر ماه ژوئن وزارت دادگستری آمریکا اطلاعاتی را منتشر کرد که طبق آن یک سرباز 22 ساله ارتش آمریکا بنام «اتان ملتزر» که توسط «اف.بی.آی» دستگیر شده بود، درنظر داشت که همکار خود را بکشد. او متهم به فعالیت تروریستی شد و حبس ابد او را تهدید می کند. وی جزو گروهبندی«نظم 9 زاویه،(09A )» بوده که یک سازمان نئونازی با ایدئولوژی غیب باوری است. انگیزه عمل این گروه نفرت نژادی است. طبق داده های وزارت دادگستری آمریکا سازمان «نظم 9 زوایه» از نئونازیسم و یهودی ستیزی پیروی می کند که پایبند آیین های شیطانی است. پیروان سازمان به «هیتلر» و «اسامه بن لادن» احترام می گذارند. اعضای این سازمان مرتکب خشونت هایی از جمله قتل می شوند. «ملتزر» ضمن تایید این که کشتار جمعی بعنوان اقدامی «جهادی» است، اتهام خود را پذیرفت. وی هنگام بازپرسی خود را خائن نامید. در اینترنت به اندازه کافی اطلاعاتی درباره « نظم 9 زاویه» وجود دارد. این سازمان در انگلستان، در سالهای دهه 1960 تاسیس شد و در سالهای دهه هشتاد شعبات آن در سراسر جهان گسترش یافت. طبق داده های کارشناسان روس در امور مطالعات فرقه ها، این ساختار جزو سه سازمان با نفوذ شیطان پرستان در سطح بین المللی، به همراه «کلیسای شیطان» و «معبد سِت» (یکی از مشهورترین سازمانهای شیطان پرستی و جمعیتی سری. مترجم) است. «کلیسای شیاطین» که توسط «آنتان زندور لاوِی» پایه گذاری شد، به یکی از شخصیت های ماتریالیسم (ماده باوری) آمریکایی تبدیل شد. تا آنجا که به «معبد سِت» مربوط است فعالیت های این سازمان در زمینه تاریخ نیروهای مسلح آمریکا بسیار جالب است، زیرا بنیانگذار فرقه «مایکل آکینو» افسر آمریکایی و تدوین کننده کتاب های «مدارای مذهبی» برای نیروهای مسلح آمریکا بود. «آکینو» در سازمان اطلاعاتی نظامی خدمت می کرد و در عملیات اطلاعاتی متخصص شده بود. «لاوِی» عضو «کلیسای شیاطین» بود. «آکینو» در ویتنام، که در برنامه «فونیکس» شرکت کرده و فرماندهی آنرا را نیز بعهده داشت، رساله «تندیس اهریمن»(دیول آیکون) را نوشت و در سال 1975 «معبد سِت» را پایه گذاری کرد. در بازگشت به آمریکا وی به فعالیت های روانشناختی و کار در زمینه  دستکاری در آگاهی و شعور انسان ادامه داد. در اوایل سالهای دهه 1980 «آکینو» مراسم و آیین هایی را در قلعه مثلثی شکل آلمانی «وِوِلزبورگ» اجرا کرد که ستاد مرکزی «آننربه» بود – سازمانی که توسط نازی ها برای مطالعه  سنت های نژاد «نوردیک» ایجاد شده بود. ادعا شده بود که «آکینو» در سازمان خود آیین های غیب باوری نازی ها را اجرا می کرده است. در سال 1987 او به «پدوفیلی» (میل جنسی به کودکان.مترجم) و کودک آزاری متهم شد، اما به دلیل نبود مدرک در پرونده تبرئه شد.

در این میان «آکینو» در ارتش ماند و پروفسور یکی از دانشگاه های کالیفرنیا شد و در سال 1994 حتی نشان « لیاقت» به او اعطاء شد. در سال 1999 شماری از سازمان های مسیحی در آمریکا بیانیه ای درباره ضرورت بایکوت و تحریم نظامیان آمریکایی که از فرقه های شیطانی حمایت می کنند، صادر کردند، اما به آنها تذکر داده شد که قانون اساسی آمریکا تبعیض مذهبی را منع می کند. حمایت از فرقه های مخرب در نیروهای مسلح آمریکا ابعاد گسترده ای را بخود گرفته است. در سال 2011 مشخص شد که نیروی هوایی آمریکا هشتاد هزار دلار برای ساخت یک مرکز به سبک «استون هنج»( یادمانی پیشا تاریخی در دشت سالزبری ویلتشر در جنوب انگلستان.مترجم) اختصاص داده است تا پیروان بت پرستی، پیروان دین «دروئید» و «ویکا» از میان افسران آینده بتوانند در آنجا مراسم و آیین خود را انجام بدهند. در پایان سال 2019 آکادمی نیروی دریایی آمریکا در«آناپولیس» گروه کار تحقیقاتی در مراسم و آیین شیطانی را آغاز کرد. سخن درباره پیروان فرقه «معبد شیاطین» است که مشهور است به اینکه در آمریکا به هزینه این فرقه مجسمه برنزی «بافومت»(نماد توصیف خدایان شوالیه. شیطان پرستان از این نماد استفاده می کنند. مترجم) با کودکانی در دو طرف آن ساخته شده، که باعث یک رسوایی شد. برای نیازهای آئینی بت پرستان و شیطان پرستان نظامی مکان های ویژه ای در سیزده پایگاه ارتش آمریکا، دوازده پایگاه در نیروی هوایی، یازده پایگاه در نیروی دریایی و دو پایگاه در پیاده نظام دریایی از جمله در قطر، ژاپن، کره جنوبی، افغانستان و در چندین ناوهواپیما بر ساخته شدند.  برای نظامیان آمریکا دعای بت پرستی و نشان های مخصوص وجود دارند. جانبازان نیروهای مسلح آمریکا از میان بت پرستان و دوستداران آیین «ویکا» در انجمن «طلسم ستاره پنج پر» عضو هستند. به شیطان پرستان آمریکایی در میان نظامیان موسسه آزادی مذهبی فرد نظامی که در سال 2005 ایجاد شد کمک حقوقی می کند. بنیانگذار آن «مایک واینشتین» اظهار داشت که هدف این بنیاد « باندهای هیولا های مسیحی بنیادگرا هستند که شهروندان را ، ضمن تحمیل روایت تحریف شده مسیحیت به زیر دستان  درمانده خود در نیروهای مسلح کشور ما تهدید به ترور می کنند». یعنی سخن درباره آزار و توهین و تهمت به کاتولیک ها و پروتستان ها است. در سال 2013 سازمان «شورای خانوادگی تحقیقات» گزارشی را منتشر کرد که در آن درباره «خصومت رو به رشد» نسبت به مسیحیت بین نظامیان آمریکا اعلام شده بود. در اکتبر سال 2017 چهار پرسنل نیروی هوایی آمریکا به دلیل آنکه علایم شیطانی را در کلیسای مسیحی در کارولینای جنوبی کشیده بودند، باز داشت شدند. در سال 2018 در پایگاه نیروی هوایی «واردن» (ایالت وایومینگ) طبق دستور  فرمانده استفاده از کتاب مقدس ممنوع شد. در سال 2013 سازمان «شورای خانوادگی تحقیقات» گزارشی را منتشر کرد که در آن درباره «خصومت رو به رشد» نسبت به مسیحیت بین نظامیان آمریکا اعلام شده بود. در اکتبر سال 2017 چهار پرسنل نیروی هوایی آمریکا به دلیل آنکه علایم شیطانی را در کلیسای مسیحی در کارولینای جنوبی کشیده بودند، باز داشت شدند. در سال 2018 در پایگاه نیروی هوایی «واردن» (ایالت وایومینگ) طبق دستور  فرمانده استفاده از کتاب مقدس ممنوع شد. همه این حقایق اگر زوال اخلاقی و انحطاط معنوی نیست پس نشانگر چیست؟

 

https://www.fondsk.ru/news/2020/07/02/o-neonacistah-i-satanistah-v-armii-us-51275.html

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 

 

 

 

 




 



 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 777  -  6 اسفند ماه  1399

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت