راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

فیسبوک

"آرشیو راه توده"

راه اندازی شد!

 
 

فیسبوک آرشیو راه توده، سرانجام راه اندازی شد. مطابق تصمیمی که شورای سردبیری راه توده گرفت، این فیسبوک بر حسب موضوع در طول یک هفته به روز می شود. یعنی، برای مثال، یک هفته تمام مقالات و تفسیرهای مربوط به قانون اساسی که در راه توده منتشر شده روی صفحه اول فیسبوک آرشیو راه توده قرار میگیرد و هفته دیگر، موضوع دیگری و یا مطالبی که از یکی شخصیت های حزبی که پیشتر در راه توده منتشر شده و یا کتاب هائی که منتشر کرده ایم روی این فیسبوک قرار میگیرد. و یا سرمقاله های راه توده و یا تحلیل های سیاسی شورای سردبیری برحسب شمارهای منتشر شده در طول یکسال روی فیسبوک آرشیو قرار می گیرد. درباره عکس های منتشر شده در راه توده نیز به همین ترتیب عمل خواهد شد. به این ترتیب، شما پس از مدتی، آرشیو بسیاری از مطالب راه توده را در فیسبوک آرشیو راه توده در اختیار خواهید داشت.

هر پیشنهاد دیگری درجهت شیوه ارائه این آرشیو دارید، با ما در میان بگذارید که از آن استقبال می کنیم. آرشیو راه توده تا مدتی عمومی خواهد بود، اما این مدت طولانی نخواهد بود و این فیسبوک تنها برای کسانی قابل مشاهده خواهد شد که دوست این فیسبوک باشند. بنابراین، چنانچه تمایل به استفاده از این آرشیو دارید از هم اکنون تقاضای دوستی کنید. تذکر دیگری نیز ضرورت دارد و آن این که تقاضای دوستی کسانی که فیسبوک آنها بدون عکس شخصی است و با اسامی غیر واقعی است پذیرفته نمی شود.

 ما درباره حق عضویت برای فیسبوک آرشیو راه توده نیز در حال بررسی و رایزنی هستیم که نتیجه را به دوستان این فیسبوک اعلام خواهیم کرد.

 

 

 

                        راه توده  383     22 آبان ماه 1391

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت