راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

 

پیامیگیر راه توه گاه دچار مشکل می شود. شما می توانید از طریق ای میل نیز پیام ها و مطالب خود را برای ما ارسال دارید. آدرس ای میل راه توده در بالای صفحه اول راه توده قید شده است.

پیام های شما

پاسخ های راه توده

 

 

احمد- plhسلام. بنظر من شما زیادی به خارج نشینان و افکار شان بهاء میدهید . این ها وگفته هایشان برای توده مردم اهمیتی ندارند . مردم حرکت خود را می کنند. اینها یا می آیند با مردم یا اگر در فضا سیر کردند و نیامدند حذف می شوند .

بنابر این شما بیش از حد به این ها که اندک اند توجه نکنید. این ها ذهنی فکر می کنند نه واقعی .مردم راه خود را می روند. روشنفکر بیگانه با مردم روشنفکر و هدایتگر مردم نخواهد بود. جا میماند و دست وپا میزند. شما به مردم ایران که در درون هستند بیندشید. به این ها بیش از اندازه بها ندهید .

لطفا مشخصات من منتشر نشود

راه توده- دوست عزیز. پاسخ به پیام شما طولانی بود و بصورت یک مقاله مستقل درهمین شماره راه توده آن را می خوانید.

 

جمشید- ما برای گزارش راه توده شماره 411- 23 خرداد 1392 اهمیت ویژه ای قائل هستیم، زیرا تائید کننده آن درایتی است که شورای سردبیری راه توده در موضع گیری قاطع برای شرکت در انتخابات و حمایت قاطع از دکتر حسن روحانی از خود نشان داد. راه توده در شماره 411 (23 خرداد 1392) جمعبندی انتخاباتی شورای سردبیری را با این عنوان اعلام کرد:

 

"پیش به سوی صندوق های رای"

راه توده- از تائید شما و دوستانتان سپاسگزاریم.

 

نیاسری- بادرودفراوان حضوررفقای فعال وزحمتکش.

آیا امکان این هست که مطالب منتشره توسط رفقا را بشود برای دیگران ایمیل کرد. چون خیلی ازدوستان من عضو فیسبوک نیستند.  قدردان زحمات شما هستم. شادباشید.

 

راه توده: دوست عزیز. این دوستان می توانند از طریق سایت راه توده به مطالب آن دسترسی پیدا کنند. ما سیستم ارسال مطالب از طریق ای میل را نداریم. اگر شما خودتان می توانید مطالب را برای دوستانتان ای میل کنید، این به ابتکار و امکان خودتان مربوط است. ما با آن موافقیم.

 

 

نامور-  من از برخورد شما با این نظام درشگفت هستم. ازطرفی باسوز دل فراوان درمورد زندانیان خود مینویسید که چگونه شکنجه شده اند، چگونه کشتارشدند و پرپر شدند و رفتند (که من خودم ازنزدیک دیده ام یعنی تایید می شود) اما از طرف دیگر دائم ازعوامل نظام طرفداری می کنید. مثلا جانی مزدوری بنام حجاریان را قبول دارید. یا وقتی می خواهید مجاهدین را بکوبید لینک را به سایت های درون مرزی یا برون مرزی نظام میدهید. واقعا این چگونه افکاری است که شما دارید و این تناقض آشکار را چگونه دردرون خود تحمل میکنید. چه راه حلی را شما پیشنهاد میکنید. من وقتی با یکی از توده ایها درخیلی زمانهای پیش صحبت میکردم این شخص میگفت که حزب خیلی اشتباه  بزرگی کرد که از اینها حمایت کرد.

 

راه توده- دوست و خواننده گرامی. نخست این که بفرمائید در کدام مطلب ما لینک داده ایم به یک سایت داخل و یا خارج کشور در باره مجاهدین خلق؟

دوم- آن دوست توده ای شما می تواند از طرف خود هر نظری دارد بدهد، مثل شما که هر نظری دارید نوشتید و به جای خود محترم هم هست. اما نظر یک فرد توده ای که معلوم نیست الان اصلا توده ای هست و یا نیست، که نمی تواند نظر یک حزب بزرگ سیاسی مثل حزب توده ایران باشد.

سوم- ما نمیدانیم آقای حجاریان جانی بوده یا نبوده. شما اگر اطلاعاتی دارید در این زمینه مستند برای ما ارسال فرمائید تا منتشر کنیم. همینطوری و فضائی که نمی شود نظر داد و اتهام زد.

چهارم- ما با مردم ایران و با جامعه ایران سرو کار داریم و در آن فعالیت سیاسی کرده و می کنیم. به صرف این که ما را اعدام کرده اند و کشته اند، می توان به یکباره طرفدار سرنگونی نظام شد؟ این یعنی همان ضرب المثل معروف "اگر سر من در دیگ نمی جوشد، بگذار سر سگ بجوشد!" مسائل اجتماعی و سیاسی بسیار بغرنج تر از این نوع ساده نگری هائی است که شما مطرح کرده اید و توصیه می کنیم بیشتر تاریخ بخوانید. اگر خیلی علاقمند به آگاهی بیشتر هستید، روزنامه های سالهای اول انقلاب را مطالعه کنید. همین روز شمار تاریخ ایران از انقلاب مشروطه تا انقلاب 57 که در راه توده منتشر می شود را بخوانید تا ببینید دوران انقلاب مشروطه چه گذشت و چقدر شباهت دارد به دوران انقلاب 57 و پس از آن.

 

 

 

                        راه توده  42    11 مهر ماه 1392

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت