راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

از یک نامه وارده

برای خوزستان

دندان تیز کرده اند!

 

امپراطوری رسانه ای انگلیسی الاصل "لرد جاکوب روچیلد" نفوذی امنیتی- بانکی دارد. این امپراطوری که در ظاهر متعلق به "روبرت مرداخ" است که دارای صدها روزنامه و رادیو در امریکا است. از وال استریت ژورنال تا رادیوهای محلی و بزرگترین شبکه تلویزیونی آمریکا یعنی "فاکس" که بر خلاف  سی- بی- اس و ان- بی- سی و ا- بی- سی  یکطرفانه تبلیغ نو فاشیسم  می کند. این شبکه در دور بوش پسر که او را رئیس جمهور کرد، هنوز هر دو سال یکبار، فاشیست ترین و نو محافظه کارترین کاندیدهای جمهوریخواه را  با تبلیغات زیاد به نمایندگی کنگره و  سناتوری و فرمانداری ایالات و  شهرداری ها  میرساند 

این امپراطوری رسانه ای می گوید اوباما و دمکرات ها انزوا طلبند و به جنگ دشمنان جهانی ما نمی روند. البته سود جنگ های آمریکا بیشتر به نخبان حاکم و خانواده آنها می رسد.

اگر پرونده هسته ای ایران هرچه زودتر بسته نشود، همین امپراطوری ماشه جنگ با ایران را خواهد کشید.

بهترین سناریو اشغال تنگه هرمز و اشغال خوزستان نفت خیز و تجزیه آن از ایران است. به منتخب مردم یعنی روحانی باید کمک کرد تا در سال ٢٠١٤ کار پرونده اتمی ایران را تمام کند، زیرا با کنگره و سنا با ترکیب جدید در سال ٢٠١٥ و رئیس جمهور نومحافظه کار سال ٢٠١٦ دیگر دیر است.

این هفته شبکه فاکس ٢ پروژه ای  را کلید زد که برنامه آینده امپراطوری لرد روچیلد است. در همین برنامه گفته شد که ما در مقابل روسیه می ایستیم و به جنگ با ایران هم می رویم.

بتدریج صد ها نومحافظه کار جنگ طلب که شش در اتاق های فکر بودند ناگهان سر و کله شاه پیدا شده و یکی یکی در تلویزیون فاکس ظاهر می شوند.

آنها یک پروژه نفتی - جنگی چرب در شطرنج با چین و روسیه دارند و آن مربع ایران است که می خواهند اضلاع آن را از هم جدا کنند و وعده  ایران بدون خوزستان در سال ٢٠١٧ را میدهند.

با دانستن همه اینهاست که حالا باید از خود سئوال کنیم و سئوال کنند: ماهیت واقعی آنها که در داخل ایران بر طبل شکست مذاکرات اتمی و جنگ طلبی می کوبند سرشان به کجا بند است و یا از کجا آنها را به بازی گرفته اند؟

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده  457     8 خرداد ماه 1393

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت