راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

نامه دریافتی

پنبه

"اندیشه پویا"

را خوب زدید!

 
 

  سلام رفقا!
چه کار بموقع و تمیزی را برای معرفی مهندس بازرگان و رو کردن توطئه ضد توده ای که امثال محمد قوچانی نیز مامور آن شده اند شروع کردید. دستتان درد نکند. ما که در اینجا کیف کردیم و به بقیه دوستان هم توصیه کردیم عین این مقالات را چاپ کرده و بعنوان پاسخ برای نشریه "اندیشه پویا" بفرستند، تا بلکه اگر منتشر هم نمی کنند خجالت بکشند!
خوب کردید که ادعاهاى امثال ملیحى، توکلیان، فردوسى، یزدى، خسروشاهى، امیر خسروى، اتابکى، نورمحمدى و شیرازى را به غمض عین نگرفتید و چوب را بر تابوت همه آنها زدید. جوانک های صاحب همین ادعاها که سر از اندیشه پویا در آورده اند در تب رویاى اقامت در واشنگتن می سوزند و تصور می کنند بزودى زود با این ژست های ضد توده اى و مقالات پشت مقالاتشان به مراد می رسند. دستگاه اطلاعات سپاه هم از بریده های ٢٠١٣ و برگرداندن امثال ملیحى ها به سر کار روزنامه نگارى شان بهره خود را می برد. فرخ نگهدار چند سال پیش خیلى مؤدبانه حساب توکلیان را در مقاله اش علیه فدایى ها کف دستش گذاشت گرچه اغلب خر خود را در اینجا می رانند و به یکه تازی ادامه میدهند.
درمانده هائی که ما را "راسکولینکف هاى درمانده" می نامند، در حالیکه نه راسکولینکف را شناخته اند و نه زمانه او را و نه هدف داستایوفسکى را در آن رمان.
چیزهایى که دکتر یزدى برای اندیشه پویا نوشته دقیقا مصداق ادعا نامه علیه خودش است. آقاى یزدى معلوم نیست به چه حقی، بعنوان متولى دیپلماسى ایران از فراز خصلت ضد آمریکائى انقلاب پرواز کرده و همه تلاشش را براى برهم زدن رابطه با اتحاد شوروى در دوران دولت موقت بازرگان می کند که بواسطه هم مرزى بلاواسطه اش با ایران، حتى در دوران روسیه پس از فروپاشى اتحاد شوروی هم دست و بال آمریکا براى حمله به ایران بسته ماند. یزدى همه توطئه هاى آمریکا علیه ایران را فراموش و به نقش خود در همراهى با آمریکا افتخار می کند.
در همان شماره معروف اندیشه پویا که ویژه نامه ضد توده ای بود، حجت الاسلام آیت الله شده، خسروشاهى به نقش تعین کننده حزب توده ایران در خنثى کردن کودتای نوژه اعتراف می کند، اما نامه رهبری حزب توده ایران به بیت خمینى در مورد برنامه دشمنان انقلاب براى ترور رهبر آن را نوعى خودشیرینى و خبرچینى قلمداد می کند. اما او هم زبانش بند می آید بگوید بالاخره سرنوشت آقاى "سربست" نامى که در بیت رهبری انقلاب – خمینی- حضور داشته چه شد؟ و چرا هنوز یک کپى از اسناد و نامه های حزب به رهبر انقلاب و بیت او را جرات نمی کند منتشر کند.
در این میان وای تاریخی بر امیرخسروى که حالا طوطی اندیشه پویا شده و گرداننده دغلکار در صفحه ٨ همین شماره ضد توده ای اندیشه پویا او را ٨٦ ساله معرفی می کند که همچنان پر انرژى وانگیزه علیه گذشته خود و یاران چهره در نقاب خاوران کشیده دست و پا می زند. زهی بی شرمی.
خلاصه، دستتان درد نکند که میدان را خالی نگذاشته و زبان بریده ما در اینجا شده اید و چه بلیغ و برنده.
 

 

 

 

                        راه توده  44    اول اسفند ماه 1392

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت