راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

کپی برداری و بی انصافی

 

گاهی در این ماتمکده ای که گیر کرده ایم و هر روز با چند مشگل تازه روبرو می شویم، گاهی داغی هم از جانب دوستان بر دلمان می نشیند.

آنها که هر روز سرک میکشند به سایت "راه توده" و نمی خواهم نامشان را بیآورم، به روی مبارک خویش نمی آورند که از شماره 442 راه توده تا یازده شماره، سلسله مقالات مستندی را این نشریه منتشر کرده درباره اندیشه ها و عملکردهای مهندس بازرگان. البته در پاسخ به مجله نئولیبرال "اندیشه پویا" که بازرگان را طی چند شماره کرده بود "الهه آزادی" و البته درلابلای آن هم هر یاوه ای را علیه حزب توده ایران و بویژه شخص دبیراول وقت آن "کیانوری" و خط حزب توده در دفاع از انقلاب گنجانده شده بود.

نویسندگان آن مقالات هم اغلب کسانی بودند که عادت ندارند مسئولیت حرف ها و نوشته های دیروز خود را بپذیرند چه رسد به مواضع رسمی و متلونی که طی سالهای پیش و پس از انقلاب اتخاذ کردند.

و حالا، آنها که در خارج کشور به وقت خود پاسخی برای مقالات اندیشه پویا نداشتند و یا ننوشتند. پس از یکسال نوشته های راه توده را در خارج بنام خودشان اینجا و آنجا منتشر می کنند، بی آنکه به روی خود بیآورند منبع نوشته هایشان کجاست. در این میان سایت "اخبار روز" که ظاهرا گردانندگان آن حافظه قوی ندارند این نوشته ها را سکه نقد پنداشته و منتشر می کند. غافل از اینکه چشمان تیزبین توده ای های، حداقل در اینجا – ایران- این مانورها را رصد میکند و کپی برداران و دانه چینان را می شناسد.

( راه توده: در این پیام از افرادی نام برده شده بود که ما انتشار آن را صلاح ندانستیم و حذف کردیم.)

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده  494  -  30 بهمن 1393

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت