راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

بیانیه حزب کمونیست روسیه

تجلیل از قهرمانی

ارتش روسیه

و هشدار نسبت

به خطرات آینده!

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه - نعمت بوستانی

 

 

حزب کمونیست روسیه در ارتباط با مقابله با تروریسم جهانی بیانیه ای با امضای گنادی زوگانف رهبر این حزب منتشر کرد. دراین بیانیه آمده است:

 

ارتش روسیه و نیروهای مسلح جمهوریعربی سوریه و دیگر متحدان این کشور، بزرگترین و خطرناکترین ارتش تروریستی جهانی را در سوریه شکست دادند.

 دو سال پیش، با تقاضای دولت سوریه و بنا بر تصمیم صحیح بالا ترین مقام های کشور ما، ارتش روسیه به کمک نیروهای مسلح سوریه شتافت. نیروهای نظامی ما بر اساس صداقت و توانایی بی نظیر با باند های جنایتکار جهانی در سوریه جنگیدند.

کمونیست های روسیه همواره خواستار مبارزه پیگیر با تروریسم، جهت کمک به دوستان ومتحدان کشور ما بوده اند. تجربه نشان می دهد، جدی نگرفتن  وعدم توجه به درخواست های حزب کمونیست روسیه مبنی بر کمک به کشور برادر، یوگسلاوی و دوست و متحد ما جمهوری لیبی چه نتایج فاجعه باری درپی داشت.

خوشبختانه مقامات روسیه توانستند با حمایت همه جانبه از مردم و دولت سوریه سیاست خود را اصلاح کنند و وارد یک نبرد تاریخی شوند و به مصاف ارتش تروریستی داعش بروند. ما از وزارت دفاع روسیه قدردانی می کنیم که توانست با دقت و عقلانیت بالا، هویت در خور ستایش ارتش روسیه  را در جنگ با تروریست ها نشان دهد. وزارت دفاع روسیه به بهترین نحو نشان داد که ارتش روسیه در یک وضعیت درخشان و قابل احترام قرار دارد.

ارزشمندی دیگر صحنه های نبرد در سوریه، کارآمدی و توانایی دقیق ساختار تکنولوژی نظامی نیروهای مسلح ما بود که قابلیت خود را به عنوان نیروی برتر نظامی همه جانبه در جهان به اثبات رساند.

در عین حال جا دارد از بشار اسد ستایش کرد که از آغاز جنگ، شجاعانه در کنار مردم خود ایستاد و به وعده و نوید و یا تهدیدهای دشمنان سوریه توجه نکرد. اسد با اعتماد به نفس از دوستان خود تقاضای کمک کرد و با گشاده رویی، جهت دستیابی به صلح و عدم خونریزی در کشور، با گروه  های مختلف در گیر با حوادث سوریه سر میز مذاکره نشست.

اکنون نیز که روسیه عملا از سمت پری بالتیک و اکراین، توسط" نئوفاشیست" ها و" باندرا" با پشتیبانی ایالات متحده و سازمان نظامی ناتو محاصره است و آمریکا به اشکال مختلف در پی انتقام گیری از کشور ما می باشد لازم است تصمیمات شجاعانه گرفته شود. وجود نیروهای نظامی غربی سر مرزها و محاصره اقتصادی روسیه نشان می دهد که امریکا درپی یافتن فرصت مناسب برای وارد کردن ضربه نهایی به میهن ما است و به همین جهت باید آمادگی کامل داشت و در مقابله با  متجاوزین درنگ به خود راه نداد. تاریخ هزار ساله روسیه روایتگر 700 سال دفاع و مبارزه با نیروی خارجی است. ارتش روسیه به طور تاریخی دومین تکیه گاه دفاعی کشور بوده است (اولین تکیه گاه، حمایت های مردمی است). ما افتخار می کنیم که توانسته ایم از زبان، فرهنگ و هویت تاریخی خود دفاع کنیم. در شرایط امروز نیز بقای ما در گرو استحکام درونی و اتحاد با متحدان و دوستان روسیه در سراسر جهان است.

 اگر فعل و انفعالات در خاورمیانه به نفع آمریکا تحول یابد، در اولین قدم نیروهای نظامی آمریکا و ناتو، خود را به مرزهای ما در شمال قفقاز و آسیای میانه خواهند رساند. از همین روی علاوه بر حفظ دو پایگاه مهم ما در سوریه، باید به فکر افزایش پایگاه های نظامی در دیگر کشورهای قفقاز و آسیای میانه باشیم و برای مبارزه با نقشه های شوم سیاسی- نظامی آمریکا، قدرت نظامی خود را تقویت کنیم.

 

http://www.rline.tv/news/2017-12-12-gennadiy-zyuganov-v-sirii-vooruzhennye-sily-rossii-razgromili-samoe-bolshoe-zlo-na-planete-/

 

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 


 

 

 تلگرام راه توده :

https://telegram.me/rahetudeh

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                       شماره 627  راه توده -  30 آذرماه  1396

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت