راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

 

سخنرانی رهبر چین

در یکصد سالگی حزب کمونیست

پیشرفت عظیم چین

حاصل اتحاد مردم

با حزب کمونیست است

"احمد رضا ظریف"

 

  

"شی جین پینگ" رهبر حزب کمونیست و دولت جمهوری خلق چین سخنران مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین که اول ژوئیه 2021 برگزار شد بود. او در سخنرانی خود گفت:

با کار وتلاش سخت ومداوم اعضای حزب ومردم چین، ایجاد همه جانبه جامعه ای نسبتاً مرفه را تحقق بخشید. ما اکنون درحال تلاش برای ایجاد کشوری قدرتمند و مدرن سوسیالیستی هستیم . این افتخاری بزرگ برای مردم و حزب کمونیست چین است! اگر حزب کمونیست چین وجود نداشت، جمهوری خلق چین نیزمستقر نشده و خیزش با شکوه ملت چین نیز تحقق نمی یافت. تاریخ و مردم چین حزب کمونیست را انتخاب کرده اند و ما باید همواره به رهبری همه جانبه و قوی حزب کمونیست چین پایبند باشیم و بطور پیوسته سطح علمی و حاکمیت دموکراتیک و قانونمند را ارتقا بخشیم .رهبری حزب کمونیست چین اصلی ترین عامل سوسیالیسم باویژگی چینی و بزرگ ترین برتری نظام سوسیالیستی چین محسوب میشود.

ما به رهبران حزب کمونیست چین، رفقا مائوتسه دون، دنگ شیائوپینگ، جیانگ زمین و هو جین تائو که نقش برجسته ای درخیزش عظیم خلق چین برعهده داشته اند و به نسل انقلابیون قدیمی و جانباختگان فداکارانقلابی که در راه برقراری حاکمیت، سازندگی، اصلاحات و تشکیل و تثبیت و توسعه حزب کمونیست چین سهم مهمی داشته اند وهمچنین رفقائی که برای حفظ استقلال و آزادی مردم در دوران معاصر سرسختانه جنگیدند، احترام عمیق و والای خود را نثارمی کنیم !

طی یکصد سال اخیر، همه تلاش ها، کارآفرینی و فدا کاری های مردم چین به رهبری حزب کمونیست با هدف اصلی یعنی تحقق پیشرفت عظیم خلق چین انجام شده است. برای دستیابی به این هدف بزرگ تحت رهبری حزب کمونیست چین، انقلاب دموکراتیک نوین شرایط اساسی اجتماعی را ایجاد  و بستر ساخت و سازسوسیالیستی کشور را بعنوان پیش شرط سیاسی و بنیادی نظام تامین و با اجرای سیاست اصلاحات و درهای باز و سازندگی مدرن سوسیالیستی، حرکت پرانرژی و شرایط مادی با رشدی سریع را فراهم  و سوسیالیسم با ویژگی های چین درعصرجدید را برپایه نظامی برتر و محکم تضمین و ارائه کرده است .

مردم چین خواهان عدالت هستند. ملتی دارای حس قوی ملی و اعتماد به نفس. هرگزمردم دیگر کشورها را تحت سلطه و بردگی قرار نداده و نخواهند داد و همچنین اجازه نمی دهند که هیچ قدرت و نیروی خارجی بر آنها تسلط یابد. هر کس که چنین قصدی داشته باشد بدون تردید با دیوارفولادینی که ازخون و گوشت 1.4 میلیارد مردم چین ساخته شده رو برو خواهد شد !

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 

 

 

 

 

 




 



 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 794  - 16 تیر 1400

                                اشتراک گذاری:

بازگشت