راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

 

واگن کنشت:

مردم آلمان نباید

قربانی سیاست

جنگی دولت شوند!

 

 

سارا واگن کنشت نماینده حزب چپ در پارلمان آلمان که گفته است در تدارک انشعاب از این حزب و تشکیل یک حزب نوین چپ با سیاستی مغایر حزب چپ کنونی که از طرفدار تحریم روسیه و حامی دولت اوکراین شده می باشد. او در سخنانی که در یوتیوب منتشر شد گفته است:

 صدراعظم آلمان شولز صدر اعظم مدتی پيش اظهار داشت برای جلوگيری از هرگونه امکان بروز جنگ جهانی به دلیل درگیری اوکراین، آلمان نمی خواهد سلاح های سنگينی به اوکراين تحويل دهد. اما چند ماه پس از اغاز درگیری، ناگهان دولت آلمان به قهرمانی بدل شد که بی باکانه تهدید های اتمی را نیز نادیده می گیرد! با این استدلال که اوکراین از «غرب آزاد» دفاع می کند.

ما به جای اینکه هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مردم اوکراین بزودی می توانند در صلح زندگی کنند، به خودمان اجازه می دهیم به جنگی بی پایان کشیده شویم که منجر به مرگ و نابودی بیشتر، انفجارها قیمت ها و کمبود انرژی سوختی و قحطی در کشورهای فقیر منجر می شود. خطر جنگ هسته ای افزایش می یابد زیرا غرب به رهبری آمریکا اکنون هدف استراتژیک تضعیف دائمی روسیه را دنبال میکند. من کاملا رک و پوست کنده اعتراف می کنم:

نمی خواهم قهرمان باشم. من از يک جنگ بزرگ مي ترسم. ميخوام کشورمان قابل سکونت باقي بماند و متقاعد شده ام که عرضه سلاح بیشتر به اوکراین راه رسیدن به صلح نیست، بلکه هموار کردن راه یک جنگ بی پایان است.

https://www.youtube.com/watch?v=WzzfzweGyZQ

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 855  - 11 آبان 1401

                                اشتراک گذاری:

بازگشت