راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

ویروس X

به داد کوتوله های

سیاسی خواهد رسید؟

ریا نووستی- ویکتوریا نیکیفوروا

مترجم- آزاده اسفندیاری

  

اخیراً میلیاردرها و سیاستمدارانی که در یک استراحتگاه به خواست خود در سوئیس گرد هم آمدند تا درباره بیماری X که ظاهراً قرار است گریبان بشریت را بگیرد، بحث و گفتگو کنند. این بیماری قرار است 20 برابر کشنده تر از ویروس کووید باشد.

 

توافق بر سر این موضوع حاصل شد که این بیماری ویروسی خواهد بود و "به احتمال زیاد" از حیوانات به انسان منتقل می شود. هیچ اثری از یک بیماری همه گیر وجود ندارد، اما تصمیم گرفته شده که دوره توسعه واکسن علیه "بیماری X" صد روز باشد.

منطق را بررسی کنید: مشخص نیست که این چه نوع بیماری است، اما قبلاً تصمیم گرفته شده است که واکسنی علیه آن در کمتر از سه ماه ساخته شود.

 

رئیس AstraZeneka در بریتانیا است، که زمانی واکسن کرونا را با عوارض جانبی زیادی عرضه کرد که حتی بیماران بریتانیایی نیزمجبور به عدم استفاده از آن شدند. زمان پر مشغله ای برای صاحبان "کمپانی های بزرگ دارویی" است، پول خود به خود به دست نمی آید.

 

در واقع، در کشورهای دارای مسئولیت اجتماعی، به عنوان مثال در روسیه، دانشمندان بطور جدی همواره مشغول برنامه ریزی برای مبارزه با همه گیری ها و بیماری های مختلف هستند. آنها موضوع را تبلیغاتی نمی کنند، اما به وضوح از طریق الگوریتم اقدامات، فکر می کنند تا اگر اتفاقی افتاد، کاملا آماده باشند.

 در جلسه داووس، تعداد سرمایه داران حاضر در جلسه به وضوح از تعداد دانشمندان بیشتر بود. سخنگوی اصلی "بیماری X"، "تئودور گبریسوس" دبیر کل سازمان جهانی بهداشت بود که او در واقع پزشگ هم نیست. همراهان او هم رؤسای شرکت های دارویی بودند که به طور منظم و سخاوتمندانه از WHO (سازمان جهانی بهداشت) حمایت می کنند.

با این حساب، شرکت های داروسازی آمریکایی هم در حال آماده شدن هستند تا یک بار دیگر کیسه اروپایی ها را خالی کنند. شیوع ویروس کرونا، زمانی که آنها تریلیونها دلار را با دستورات دولتی از دولتهای اروپایی برای رشوه دادن به "اورسولا فون در لاین"(رئیس شورای اروپا) دریافت کردند، موفقیت آمیز بود. درست است، اکنون واکسن های استفاده نشده دور ریخته می شوند، اما پولها قبلاً خرج شده است. تکرار نکردن همان روش با واکسنهای "بیماری X" گناه نا بخشودنی است.

با توجه به پول هنگفتی که حول محور این موضوع می چرخد، نمی توان فکر نکرد که می توان با تمام بیماری هایی که بشریت امروز را آزار می دهد کنار آمد. در مورد بیماری سل در میان مردمان بومی ایالات متحده چطور؟ این یک هیولا است. وضعیت از آنچه حتی در اوکراین میگذرد بدتر است.

 

برخی فریاد می زدند که اصلاً ویروس کرونا وجود ندارد، عده ای اطمینان می دادند که وجود دارد اما بی ضرر است، برخی به سادگی بیمار بودند و سعی می کردند اخبار را نخوانند تا همه عواقب را شاهد نباشند. سپس هیاهوی واکسن ها شروع شد.

وحشت از ویروس کمتر از خود کووید نبود. در ایالات متحده آمریکا، استرالیا و بریتانیا، مردم برای ماه ها در خانه های خود حبس شدند. در هند، چین و بسیاری از کشورهای آسیایی تا همین اواخر از ماسک استفاده می شد. استرالیا خاطرنشان کرد که تعداد خودکشی ها در طول دوره قرنطینه از تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا بیشتر بوده است.

مشاغل ورشکست شدند، خانواده ها از هم پاشیدند، مردم به معنای واقعی کلمه دیوانه و سرگردان شدند. در سراسر تابستان سال 2020، اروپا با تظاهرات عظیم خشمگین بود و در ایالات متحده شاهدان فرقه BLM (گروه ضد مسیحیت) بیداد می کردند.

جای تعجب نیست که امروزه توده های غرب در باره "بیماری X" داووس، بسیار بدبین هستند. به دلایلی، مردم فکر می کنند تصادفی نیست که چرا این داستان در آستانه انتخابات در اروپا و آمریکا رخ می دهد

انتخابات پارلمان اروپا در ماه ژوئن برگزار می شود که تهدیدی برای به قدرت رسیدن سیاستمداران ضد آمریکایی است. در ماه سپتامبر در آلمان رای گیری برگزار می شود، جایی که مخالفان واشنگتن دوباره در تلاش برای رهبری هستند. انتخابات در بلژیک پیش رو است و با توجه به نتایج آنها ممکن است ارگ اتحادیه اروپا از هم بپاشد. چه چیزی ساده تر از ایجاد کابوس برای شهروندان اتحادیه اروپا با "بیماری X"، حبس کردن آنها در خانه و حفظ افراد کوچک و حقیر در قدرت؟

دفعه قبل، قرنطینه ها و سایر محدودیت های مربوط به ویروس کرونا، امکان خانه نشین کردن رای دهندگان آمریکایی در منازل، سازماندهی پر کردن صندوقهای رای پستی و جلوگیری از ورود ناظران به مراکز رای گیری را فراهم کرد. تقلب در رای گیری در مقیاسی بی سابقه دنبال شد و جو بایدن به جای ترامپ در کاخ سفید جای گرفت. اکنون حزب دمکرات آماده تکرار همان راه رفته است.

نشریات جمهوری خواه به نقل از "مونیکا کراولی" دستیار سابق وزیر خزانه داری ایالات متحده می گویند: "زمان قبل از انتخابات است! عفونت جدید به آنها اجازه می دهد قوانین جدید WHO را اجرا کنند، قرنطینه ترتیب دهند، آزادی بیان را محدود کنند و آزادی های ما را از بین ببرند. آیا اغراق آمیز است؟ در سال 2020، به نظر می رسید برای ما هم همین طور بود".

نکته دیگر این است که بار دوم موضوع قرنطینه ها می تواند دقیقاً به نتیجه معکوس منتهی شود: ترامپیست های نا امید به خیابان ها می آیند و شورش مسلحانه به راه می اندازند. با این حساب به نظر می رسد که حزب دموکرات دیگر قدرت محاسبه اقدامات خود را ندارد.

همانطور که می بینیم، افراد بسیار ثروتمند و با نفوذ در غرب به کلاهبرداری به نام "بیماری X" علاقمند هستند. لذا هیچ دلیل و زمینه ای در روسیه وجود ندارد که در این کلاهبرداری شرکت کند. با این حال، این موضوع مطلقاً دلیلی برای آرامش نیست.

دشمنان آمریکایی ما به طور خستگی ناپذیری در حال آزمایش ویروس ها در آزمایشگاه های نظامی خود هستند که بسیاری از آنها دقیقاً در مرزهای روسیه قرار دارند. بنابراین در حالی که غرب با تهدیدات خیالی مبارزه خواهد کرد، ما در اینجا خانه خود را برای تهدیدهای کاملا واقعی آماده خواهیم کرد.

 

https://ria.ru/20240119/davos-1922209093.html

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 915  - 4 بهمن 1402                                اشتراک گذاری:

بازگشت