راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

شکست راهبردی

روسیه، نقشه

آنگلوساکسوهاست

تدوین- الناز گرجی

  

 9 ماه مه روسیه هفتاد و نهمین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی در جنگ بزرگ میهنی را جشن گرفت. به مناسبت این روز تاریخی "لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه در جریان یک سخنرانی گفت:

نوادگان ناپلئون و هیتلر، همراه با آنگلوساکسون‌ها، بار دیگر می‌خواهند «شکست راهبردی» را بر کشور ما تحمیل کنند، آن را نابود کنند و تابع منافع هژمونیک خود خواهانه خود کنند. همانطور که آن زمان پدران و پدربزرگ های ما داوطلبانه به جبهه رفتند و جان خود را برای آینده فرزندان و نوه های خود و آینده کشور فدا کردند، امروز نیز شاهد خیزش خارق العاده مردم روسیه برای نبرد مقدس دیگری هستیم.

زمانی که حاکمان جدید جهان که تلاش می‌کنند انتقام تلاش‌های ناموفق قرن‌های گذشته را بگیرند تا سرزمین ما را تابع منافع خود کنند، برای این منظور از رژیم آشکارا نازی در اوکراین استفاده می‌کنند که برای این هدف آموزش دیدند. سالها برنامه ریزی کردند و آنها را  آموزش دادند. حق با پوتین است که در سخنرانی خود بمناسبت روز پیروزی گفت «ما در برابر تاریخ هزار ساله خود و اجدادمان پاسخگو هستیم»

لاوروف اضافه کرد: "ما دقیقاً اینگونه تصور می کنیم که ماموریت امروز روسیه همین است که پوتین می گوید. هدف مسکو "تضمین اتحاد کشورهای اکثریت جهان است".

 

اکثر کشورهای جهان می‌دانند که روسیه اعتقاد دارد که مردم هر کشوری می توانند بر اساس عقاید، سنت‌های خود زندگی کنند. روسیه حامی کشورهائی است که نمی‌خواهند جلوه‌های جدیدی از نازیسم، تبعیض نژادی، جدال مذهبی را تجربه کنند. غرب دائماً کشورهای جهان را تحت فشار قرار می دهد تا گرفتار بحرانی شوند که روسیه مخالف آنست.

من نیز به نوبه خود پیروزی بزرگ بر آلمان هیتلری را به همه تبریک می گویم، بویژه به جانبازان و خانواده های قربانی جنگ دوم جهانی. همچنان به خدمات دیپلماتیک خود به روسیه ادامه میدهم و کوشش می کنم تجربه ودانش خود را به نسل پس از خود منتقل کنم.

به همه آنها که در عملیات ویژه نظامی در خط مقدم می جنگند درود می فرستم و برای آنها و همه مبارزانمان پیروزی آرزو می کنم. نکته اصلی این است که می دانیم: پیروزی برای ما تضمین شده است، زیرا حقیقت با ماست.

 

.https://www.stoletie.ru/lenta/lavrov_potomki_napoleona_i_gitlera_khotat_razrushit_rossiju_735.htm

 

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 926  -  26 اردیبهشت 1403                                اشتراک گذاری:

بازگشت