راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

برگزاری پلنوم کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه

مبارزه با نئونازیسم

ادامه مبارزه

با امپریالیسم است

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه- نعمت بوستانی

   

طی روز های 25 تا 27 ماه مه، پلنوم کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه در مسکو برگزار شد.

در برنامه افتتاحیه پلنوم، گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست در باره وضعیت داخلی روسیه و شرایط جهانی سخنرانی کرد. سپس تعدادی از نمایندگان شرکت کننده در اجلاسیه به نوبت در ارتباط با وظایف خود و برنامه های حزب نظرات خود را ارائه دادند.

روز 27 مه، گنادی زیوگانف در سخنرانی پایانی پلنوم نهم کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه   از همه سخنرانان به خاطر ارائه سخنرانی های آگاهانه و راهگشا سپاسگزاری کرد. وی یاد آور شد: من در اساس از ماهیت بحث ها و گزارش ها راضی هستم، به حرفه ای بودن رفقای هم حزبی خود افتخار می کنم. جای مباهات است که تمام سخنرانی های شما شایسته و دارای ساختار منطقی بود. خصوصا از تلاش خاریتونوف، که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به عنوان نامزد ریاست جمهوری از حزب کمونیست فدراسیون روسیه نهایت تلاش خود را جهت ارائه و تفهیم برنامه حزب برای مردم انجام داد.

رهبر کمونیست های روسیه ابراز امیدواری کرد که برنامه حزب کمونیست فدراسیون روسیه و تجربه شرکت های تولیدی (ساوخوزهای با مدیریت حزب) در جامعه قطعا مورد استقبال جامعه قرار گرفته و بیشتر نیز خواهد گشت.

 زیوگانف، توجه عموم را به تغییرات مثبتی که توسط جامعه شناسان مدرن مطرح شده جلب کرد. نسل جوان (20-30 ساله)، همانطور که جامعه شناسان خاطرنشان می کنند، برای آرمان های سوسیالیسم ارزش های شایان توجهی قائل هستند و به لنین و استالین احترام می گذارند. بلوغ این روند به ما امید بیشتری می دهد.

وی بار دیگر بر اهمیت تاریخی موضوعی که در پلنوم مطرح شد تاکید کرد. نتیجه اصلی: فقط توده های زحمتکش به رهبری کمونیست ها می توانند راه فاشیسم را سد کرده و آنها را شکست دهند. بنابراین، حزب کمونیست فدراسیون روسیه وظیفه اتحاد نیروهای ضد فاشیست، در مبارزه با امپریالیسم، ارتجاع و تهدید های نظامی را در دستور کار خود قرار داده است. پس بیایید با اتحاد خود و با بسیج امکانات و تکیه بر میراث تاریخی کشور در جنگ علیه فاشیسم و نئو نازیست ها پیروز شویم!

زیوگانف، در پایان از سازمان های حزبی خواست تا حداکثر توجه خود را به سربازان و رزمندگان جبهه ها در خط مقدم معطوف داشته و همچنین با خانواده های آنها همدلی کرده و به آنها یاری برسانند.

 

https://www.rline.tv/news/2024-05-25-gennadiy-zyuganov-vystupil-s-zaklyuchitelnoy-rechyu-na-ix-plenume-tsk-i-tskrk-kprf

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 928  -  9 خرداد 1403                                اشتراک گذاری:

بازگشت