راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

افشاگری پسر بایدن

درباره کودتا

علیه عمران خان

ماوت با جورج گالووی

ترجمه: س. کی روش

  

پس از صدور حکم محکومیت برای عمران خان و به زندان منتقل شدن او، اطلاعاتی از سوی پسر جوبایدن فاش شده که نشان میدهد عمران خان با دستور مستقیم امریکا برکنار شد و پارلمان پاکستان علیه او کودتا کرد. این کودتا نتیجه پایداری عمران خان بر سر محکوم نکردن روسیه در جنگ اوکراین و نزدیکی او به روسیه و چین از یکسو و مخالفت او با تجدید قرار داد استقرار نظامی امریکا در دو جزیره گواتر و کواتر پاکستان در دهانه اقیانوس هند بود.

در همین ارتباط جورج گالوی سیاستمدار بریتانیایی و نماینده سابق مجلس بریتانیا و مجری برنامه پربیننده Comment و برنامه "The Real Deal" در شبکه پرس تی ‌وی مطلبی را در برنامه های تلویزیونی خود پخش کرده است. گالووی درباره توطئه و کودتا علیه عمران خان مستند به افشاگری های پسر جو بایدن گفت:

«من وقتی در برنامه خود اعلام کردم عمران خان، نخست وزیر پاکستان را آمریکا ساقط کرد به ما خندیدند و گفتند اینها همه تئوری توطئه است.»

حال با گفته های "هانتر بایدن" پسر "جو بایدن" کاملا آشکار شده است که دقیقا همینطور بوده و دلیل آن هم دیدار عمران خان از روسیه بوده است که وی در آن سفر از قبول همکاری با ناتوی جنگ طلب، شرکت در تحریم ها، منزوی کردن و رودرروئی نظامی با روسیه که هرگز نسبت به پاکستان خصومتی نشان نداده بود سر باز زده است.

سفیر آمریکا در اسلام آباد دقیقا در جریان بود و اصرار داشت که نخست وزیرخود را برکنار کنید، در غیراین صورت روابط ما درهفته ها و ماههای آینده بشدت وخیم خواهد شد. قرار بر این شد که اعلان کنند عمران خان به دلیل نقض قانون اساسی کشور بر کنار شده است. اکنون در مراودات روشن شده است که سفیر آمریکا  با اعضای پارلمان و اعضای پارلمانی حزب عمران خان ملاقات کرده و آنها را متقاعد کرده تا از حزب خارج شوند و به عنوان اعضای مستقل پارلمان در مجمع ملی پاکستان، رای مخالف به عمران خان بدهند. اینکه سفیرآمریکا چه وعده هائی به یاران عمران خان داده است، در آینده آشکار خواهد شد. اکنون ما این خرسندی درونی را داریم که ما حقیقت را گفتیم و آنها که ما را با خنده های خود مسخره کردند رسوا خواهند شد.

 

وقتی من گفتیم که مدارک در لپتاپ "هانتر بایدن" واقعیت دارد به من خندیدند. وقتی گفتم که "اف بی آی" و سیا، از افشای محتوای کامپیوتر او جلوگیری کردند، باور نکردند، تا اینکه در برابر کنگره آشکار شد که نه تنها جریان لپتاپ واقعی بود و فرا افکنی روس ها نبود، بلکه آن چیزی که پنجاه و چهارمین عضو ارشد قبلی و فعلی سرویس اطلاعاتی ادعا می کرد دروغ  از آب درآمد.

 

-----

(رسانه های امریکا، علیه پسر بایدن کارزاری تبلیغاتی را راه انداخته و او را متهم به فساد جنسی و رشوه گیری کرده اند. شاید این اتهامات درست باشد و یا ساختگی، اما آنچه مسلم است او اطلاعات مهمی را در باره کودتا علیه عمران خان فاش کرده و شاید به دلیل همین افشاگری جنگ تبلیغاتی با هدف دور کردن رسانه ها از وی و حتی زندانی کردن او آغاز شده است.)

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 894  -  اول شهریور1402                                اشتراک گذاری:

بازگشت