بازگشت

 

 

پاسخ ما
به پیام های شما

1- لطفا بجای ای میل، از پیام گیر استفاده کنید
2- گزیده خاطرات ریشهری را منتشر
خواهیم کرد و انتشار برخی نامه های
زنده یاد کیانوری بتدریج ادامه خواهد یافت.

 

ادامه انتشار
نامه های کیانوری و خاطرات ریشهری
 

در دوهفته گذشته پیام های متعددی پیرامون دو مطلب منتشره در راه توده دریافت داشته ایم. بخشی از این پیام ها مربوط به انتشار بخش کوتاه و گزین شده ای از جلد دوم خاطرات ریشهری رئیس دادگاه رهبران وقت حزب توده ایران بوده و بخشی دیگر مربوط به انتشار مقالات و نامه های زنده یاد نورالدین کیانوری. جدا از تائید و تشویق ما در انتشار این دو مطلب، آنچه در این پیام ها مشترک است درخواست ادامه انتشار آنهاست. برای آسودگی خیال هر دو گروه پیام دهندگان و همه دیگر خوانندگان راه توده اطلاع می دهیم که هم بخش های دیگری از کتاب ریشهری و هم نامه های پس از رهائی از زندان زنده یاد کیانوری را، همانگونه که وعده داده بودیم بتدریج منتشر خواهیم کرد. آخرین فیش برداری های کتاب ریشهری در حال انجام است و احتمالا در شماره آینده راه توده بخش دیگری را منتشر خواهیم کرد. در ارتباط با نامه های کیانوری و مقالات وی نیز بر اساس مسائل روز ایران و حزب آنها را منتشر خواهیم کرد.


خواهش ما از همه خوانندگان راه توده
 

برخی خوانندگان راه توده از ما گله دارند که قبلا نامه ها و پیام هائی ارسال داشته اند اما به آنها پاسخ نداده ایم و یا دریافت آنها را اعلام نکرده ایم. برای اطلاع این دسته از ارسال کنندگان پیام و نامه و همچنین دیگر خوانندگان راه توده می نویسیم و تقاضا داریم که به آن توجه جدی بشود:
راه توده سیستم پیام گیر را هم جهت ایجاد تسهیلاتی برای خوانندگان خود که مایل به تماس با راه توده هستند و هم برای رهائی از انواع گرفتاری های ویروسی و ... که سیستم ای میل می تواند ایجاد کند راه اندازی کرد. تقریبا هر هفته، ما صدها ایمیل آلوده به ویروس دریافت می کنیم و به همین دلیل علاوه بر استفاده از سیستم سد بندی در مقابل ویروس ها، خودمان نیز محکم کاری کرده و جز ای میل هائی که آدرس آنها و یا نام ارسال کننده را می شناسیم باز نمی کنیم. به همین دلیل و به احتمال بسیار نامه ها و پیام های دوستانی که از طریق ای میل با ما تماس گرفته اند را باز نکرده و دریافت نداشته ایم. از همگان موکدا خواهش می کنیم برای تماس با راه توده و ارسال پیام صرفا از پیام گیر استفاده کنند، مگر بر حسب ضرورت فرستادن "وورد". امیدواریم این توضیح باندازه کافی گویای مشکل ما در این ارتباط باشد.
-----
فرفری: هنوز برای من اختلافات گروه های چپ ایران نامشخص است، اما امیدوارم به اتحاد اساسی دست یابند، قبل از آنکه دیر شده یک نظام کامل فاشیستی در ایران روی کار بیاید.
راه توده: ما هم همراه شما ابراز امیدواری می کنیم، اما دوست گرامی این مسائل به آن آسانی که شما تصور کرده اید حل شدنی نیست و از تونل زمان، پایگاه های فکری، واقعیات جامعه و بویژه حضور در جامعه می گذرد و عنایتی هم به خواست و اراده من و شما و یا حسن نیت این و آن ندارد.
همراه با پیام ارسالی، سلسله مطالب، لینک ها و برخی یادآوری های دیگر شما نیز رسید که بهر صورت سپاسگزاریم و استفاده می کنیم؛ اما حتما شما نیز توصیه بالا در باره ارسال پیام از طریق پیام گیر را مراعات کنید.
---
کوتی کوتی زاده- ما چند بار باید ایمیل بدهیم تا اخبار مرتب ارسال شود؟
راه توده: یکبار هم کافی است اما تا آنجا که متوجه شده ایم یا آدرس ای میلی که برای ما ارسال داشته اید اشکال دارد و یا با دقت به پاسخی که ما برایتان ارسال داشته ایم توجه نکرده اید. بهرصورت یکبار دیگر اقدام کردیم.
----------------
جواد پین جو- چرا خاطرا ت ایرج اسکندری را به صورت کامپیوتری در نمی آورید؟
راه توده: فرصت و امکانات که فراهم شود در ارتباط با این خاطرات نیز اقدام خواهیم کرد. راستی چرا از خودتان سئوال نمی کنید: به همین اندازه که انتظار انتشار این و یا آن مطلب و کتاب و... را داریم به این دوستان کمکی در حد توان خود می کنیم که هزینه سایتشان را تامین کنند؟ و یا پس از بارها خواهش و درخواست در همین صفحه پیام ها، چرا پیام خود را به فارسی نمی نویسیم؟
----------------
علی. ش- از آنجا که در ایران دسترسی به سایت شما امکان پذیر نیست، من هر وقت که بیرون هستم تقاضای دریافت با ایمیل کردم ولی تا کنون مطلب برایم ارسال نشده. لطفا پیگیری نمایید.ایمیل های دریافتی را می توانم برای دوستان دیگر فوروارد کنم.
با آرزوی دیدار در ایران موفق باشید
راه توده: با آرزوی متقابل و مشابه. دوست گرامی تا آنجا که اطلاع داریم از آدرس ای میلی که در اختیار ما گذاشته اید اقدام کرده ایم. احتمالا آدرسی که در اختیار ما گذاشته اید اشکال دارد. لطفا کرده یک آدرس ای میل دیگر در اختیار ما بگذارید. البته از طریق پیام گیر راه توده. ضمنا ارسال راه توده برای دیگران نه تنها اشکال ندارد، بلکه بسیار هم مفید است و از آن استقبال هم می کنیم.
----------------
كورش. ب- من شاعرم و ساكن دبي.
راه توده: از آشنائی با شما خوشحالیم. لطفا برای ما مطلب، گزارش و عکس از محل اقامت خود ارسال دارید و البته نمونه هائی نیز از اشعار خود را.
----------------
م. جعفری- سلام و خسته نباشید. می گویم، رفقا همانگونه که گفته بودم به سختی می توانم از فیلترشکن ها استفاده کنم چون آنها را خیلی زود می بندند. متاسفانه هنوز نتوانستم با میل راه توده را دریافت کنم. خواهشم می کنم مرا در فهرست دریافت کنندگان راه توده به هر نحوی که می دانید بگذارید.
راه توده: ما بصورت خودکار آدرس های دریافتی را در لیست آبونمان راه توده قرار می دهید و یا از طریق ای میل مستقیم با آنها تماس می گیریم تا مشکل دریافت راه توده را حل کنیم. در ارتباط با شما نیز همینگونه عمل شده است و به همین دلیل به احتمال بسیار آدرسی که در اختیار ما گذاشته اید اشکال دارد و لازم است آن را عوض کنید. با آدرس ای میلی که پیام آخر را فرستاده بودید نیز یکبار دیگر سعی کردیم با شما ارتباط برقرار کنیم که نتیجه را لطفا به ما اطلاع دهید.
--------------------------
راه توده: دوست گرامی که با این نام ای میل ارسال داشته اید"edalet.bakinter". ما نمی دانیم نوشته ارسال به قلم خود شماست و یا از سایت و یا وبلاگ های اینترنتی برای ما ارسال داشته اید. لطفا این نکته را روشن بفرمائید. ضمنا مطلبی که فرستاده اید در ارتباط با مواضع رهبری سازمان فدائیان خلق ایران(اکثریت) است که می توانید آن را برای همان دوستان ارسال دارید که پاسخ و یا توضیحی باشد بر اعلامیه ششم آبان سال جاری آنها. اگر این نوشته از قلم شما بود، شاید با حذف بندهائی که پاسخ به سازمان اکثریت است آن را منتشر می کردیم زیرا در مجموع نقطه نظراتی است که مطلع شدن دیگران از آن مفید است.
-------------------------------------------
راه توده: دوست بسیار گرامی "ش. ن" از مهاباد (ما اسم کامل شما را صلاح ندانستیم منتشر کنیم) از تماس و آشنائی با شما بسیار خرسندیم. لطفا آدرس مسنجر یاهو و یا هات میل خود را برای ما بنویسید تا ارتباط مستقیم تر برقرار شود. اگر هم تاکنون نداشته اید، آن را روی کامپیوتر خود سوار کنید و آدرس آن را در اختیار ما بگذاریم که تماس بگیریم. برای ارسال این آدرس فقط از همان آدرس ای میل آخر خود استفاده کنید که برای ما آشناست. در غیر اینصورت از آن استفاده نخواهیم کرد. موفق باشید.
 

 

                                                                                                                    بازگشت